گوگل به اینفلوئنسرها دستور داد: فقط پیکسل را تبلیغ کنید
گوگل خط قرمز جدیدی برای بررسیکنندگان محصولاتش تعیین کرده است. این شرکت به تازگی شرطی عجیب را برای افرادی که قصد بررسی گوشیهای پیکسل را دارند، وضع کرده که میتواند بر نحوه ارزیابی و مقایسه این محصولات تأثیر بگذارد. اما این شرط عجیب چیست و چه واکنشهایی را در پی داشته است؟ در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم.
شرکت گوگل در اقدامی جدید، محدودیتهای شدیدی برای بررسیکنندگان محصولات پیکسل در نظر گرفته است. طبق قوانین جدید برنامه Team Pixel، اینفلوئنسرها موظف هستند که تنها بر روی محصولات پیکسل تمرکز کنند و از مقایسه آنها با محصولات رقیب خودداری کنند. این تصمیم گوگل، واکنشهای متفاوتی را در بین جامعه فناوری و بررسیکنندگان برانگیخته است.













